Monday, December 27, 2010

saia di tag lagii ! :)

huh ! ogy . nape lha bagi aku soalan ? bagi lha aku bnde laen . LIKE bag baru ke Camera DSLR ker . niy bagi aku soalan suro jawab . HAHA . whteva lhaa . akuu jawabb soalan niy kay :) nway thnx coz tag aku :D hehe :)

1. bende paling penting dalam hidop ? 
  • Handphone :)
  • spectacles ! wajib !
  • perfume :)
2. bendaa yangg terakhir dibeli dengan duit sendiri ? 
  • Top up!
  • Nikon DSLR ! Whuaaa ! Demand tinggi ! Bhaha ,
 3. tempat perkahwinan dan tema ?
  •  purple tema but tempat tatao lha . maybee kat ISTANA kott . Bhaha . persann .
4. adakah anda sedang bercinta ? 
  • hmm . ye kott . weee^^
5. berapa lamakah andaa mencintai pasangann anda ?
  • forever n ever kott . kalauu panjang umo lhaa . :)
6. novel ? buku ? majalah yang baruu andaa beli ?
  • tak coz tak minatt membace majalhh or novel :)
7. mana lagii mesra ? mama or ayah ?
  • duedue laaa happy :)
8. orangg yg betolbetol anda nak jumpe ? 
  • kwn2 yg jao or yg  tersayangg . tk kire siape yg aku syg tuh lhaa :)
9. adakahh anda basuhh baju sendiri ?
  • saya masukkan baju saia dlm mesin then pusingg . hehe . :P
10. di manakah tempat yang andaa betul betul na pegi ?
  • Disney land !
  • Australia !
  • all theme park at over sea ! hehe
11. jelaskan 3 bendaa tentang orang yang tag anda ?
  • saia sygg merekaa .
  • mereka madu n bestie saia .
  • chomel,lawa,chantek,cute tuh smue mereka ! :)
12. laguu yang anda suka ?
  • Just the way you are !
  • marry you !
  • buka hati mu !
  • di saat aku mencintai mu !
13. 5 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk menjawab soalan ini ? 

yeah ! finally ! :)